Saturday, January 08, 2011

没有他的第四天(阴/雨)

今天约了个朋友去唱k..很久没有见到他了..好像变了很多..

以前他唱歌比较好听,现在好像没有当年的实力了..哈哈..

两个人唱k..唱了4个小时,虽然间中还是有时感触落泪,幸好没有吓到他..

唱完k,就走走shopping顺便去问问我的maroon 5的concert ticket..原来还没有开始发售哦..Sad smile

也谢谢他听我发了那么多牢骚…

要回之前,我一个人走过去BB plaza那边的al-ikhsan..看到了他和我的影子,我们就是在那边买Frank Lampard的jersey的,记得当天就是before出发去England的前一天,那时候我还和他吵了小架来..

唱k的时候也是很多歌都令我想起他..

特别是这首..

他也是很喜欢这首歌的,今天再留意这首歌的歌词,发现到还真的很符合我的心声..

Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are
I had to find you
Tell you I need you
Tell you I've set you apart
Tell me your secrets
And ask me your questions
Oh, let's go back to the start
Running in circles
Coming up tails
Heads on the science apart
Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard
Oh take me back to the start
I was just guessing
At numbers and figures
Pulling the puzzles apart
Questions of science
Science and progress
Do not speak as loud as my heart
Oh tell me you love me
Come back and haunt me
Oh and I rush to the start
Running in circles
Chasing our tails
Coming back as we are
Nobody said it was easy
Oh, it's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be so hard
I’m going back to the start
Oh ooh ooh ooh ooh
Ah ooh ooh ooh ooh
Oh ooh ooh ooh ooh
Oh ooh ooh ooh ooh

一边在youtube那边留comment,一边我又哭了..

今天也是很成功,并没有sms他..明天再加油!

在朋友面前,我还真的可以笑回了,可是当我一个人的时候,好像现在这样,我又忍不住了...心里还是一直想为什么?为什么我还是那么想念他?

 

No comments: